NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » GRY- KODY DO GIER » WIEDŻMIN

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Wiedżmin

Ma ktoś może kody?
  
wampirzyca20
09.12.2010 08:03:20
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Forks

Posty: 108 #615296
Od: 2010-5-4
pan zielony Bardzo Proszę :
Szybsze kości(łatwiejsze):
------------

Przytrzymaj prawy przycisk myszy podczas gry kostką. Gry
będzie nieco szybsza i łatwiejsza do odegrania, jeśli nie
trzeba czekać na animację kości.

Nieograniczone Talenty:
-----------------
Gdy nabierzesz poziomie, medytować i ustawić punkty talentów
jak zwykle. Po medytacji, wróć do ekranu talenty,
Kliknij prawym przyciskiem myszy i wszystkich Talentów po prostu nauczyć. Powinieneś
usłyszysz dźwięk dzwonka, ale nie wizualnych zmian.
Teraz można medytować ponownie i wszystkie Talentów ponownie.

Dystrybucji talent Bez limitu:
------------------------------
Po otrzymaniu nowych talentów, medytować, aby rozpowszechniać je. Po
wyjdź z medytacji, przejdź do panelu Hero i kliknij prawym przyciskiem myszy
akcesoriów po prostu wykorzystane na talenty. Usłyszysz ceny
dźwięku, ale bez widocznych zmian. Można rozważać ponownie i mają te
talentów z powrotem, i będą nadal akcesoriów były wcześniej
wykorzystane na talenty.
Uwaga: może być dokonywane tylko w wersji bez patcha do gry.

Infinite Skill Points:
----------------------
Po medytacji przy kominku, w celu przypisania swoje umiejętności
punktów, głowę z powrotem do drzewa umiejętności i kliknij prawym przyciskiem myszy na umiejętności
obecnie przypisane. Dźwięku dzwonka powinny zostać wysłuchane. Po zamknięciu
drzewo umiejętności, przejdź do kominka i rozważyć ponownie. Umiejętności
zostaną przyznane z poprzedniego punktu spędził (s), ale punkt (y)
Gotowa będzie również zostać przeznaczone again! To daje nieskończone umiejętności
punktów spędzić w swoim czasie wolnym, ale pamiętaj - jeśli tak się nie dzieje
szybko, punkty nie zostaną zwrócone Państwu spędzić po raz drugi
(lub więcej).

Pokonanie Beast:
----------------
Uwaga: Można to zrobić za patch v1.2. Istnieje małe szczeliny między
ogrodzenia i małej chacie w lewym górnym rogu pola. Użyj tej
do regeneracji zdrowia lub stosowania eliksirów. Ani psów nie będzie Beast
w stanie dotrzeć do tak długo jak długo możesz przebywać w tym pomogła. Nie martw się
O wsi i Abigail, a psy nie będą atakować ich. Jeśli
uaktualnieniu Ard znak dla STUN, to sprawia, że walka o wiele łatwiej. Cel na
Bestia i oddać swój Zarejestruj. Jeśli jest oszołomiony, po prostu do automatycznego ataku i
będzie powodować jednego przeboju zabić.

Potwory i Blade oleju:
-----------------------
Aby oleje, trzeba najpierw mieć możliwość (w talent Intelligence
drzewo). Po drugie, trzeba mieć wysokiej jakości smar (tłuszczów) w magazynie
jak również inne składniki.

W przypadku olejów z 3 lub 4 składników, można użyć Goose tłuszczu lub Suet.
Ci, zawierający 5 składników muszą Bear Tłuszcz, Pies tłuszczu lub Alchemical
Wklej.

Niektóre potwory są pogrupowane według rodzaju i może być więcej poszkodowanych, jeśli ostrze
jest pokryta specjalnym olejem.
Necrophages zawierać te zwłoki zjadacze: Ghoul, Alghoul, Graveir, Devourer
i Cemetaur.

Necrophage składniki oleju (3): 1 część eteru, 2 części Witriol

Ornithosaurs są gadów: Basilisk, bazyliszek, Wyvern i Royal Wyvern.
Ornithosaur składniki oleju (4): 1 część każdej - hydragenum, quebirth, Rebis, siarczan

Insectoids są owady jak: Giant Centipede i Kikimore (queen, wojownik, pracownika).
Insectoid składniki oleju (4): 1 część każdej - eter, quebirth, Rebis, Vermilion

To duchy, upiory i tym podobne: Barghest, Ifrit, Południe Bride, Noonwraith,
Nightwraith, Wraith i Wild Hunt.
Specter składniki oleju (3): 1 część każdej - eter, Rebis, siarczan

Vampires zawierać krwiopijne potwory: Alp, Bruxa, Ekimma, Fleder, Garkain,
Katakan, Mula, Nosferat i wampirów.
Vampire składniki oleju (5): 2 quebirth części i 1 część każdego hydragenum,
Vermilion i siarczan

Uwaga: Inne potwory mogą być dodawane w późniejszych wersjach gry lub ekspansji.

Pozostałe oleje:
-----------
Argentia zwiększa skuteczność miecze srebrne, lecz osłabia stalowe miecze
Składniki (5): 2 hydragenum części, 2 quebirth części i 1 część Rebis

Brown Oil przyspiesza krwawień u wrogów układu krążenia
Składniki (4): 1 część każdego z eteru, quebirth, Rebis i Vermilion

Wisielec's Venom trucizn człowieka jak rannych wrogów
Składniki (5): 1 część każdego z nich: eter, hydragenum, Rebis, Vermilion i vitrol


Unlimited Skill Points:
-----------------------
Uwaga: działa tylko w wersji bez patcha do gry, zrobiłem to na UK
wersji. Od patcha 1.2, to nie działa, to chyba po prostu błąd.
Kiedy jesteś niwelacji swojego bohatera, przydzielić punkty umiejętności, jak zwykle, ale
Pamiętam umiejętności wybranej. Medytować, a zaraz potem przejść do
Ekran charakteru i celu swoje umiejętności. Kliknij prawym przyciskiem myszy na wszystkich umiejętności trzeba było
wybranych w procesie poziomowania. Należy słuchać ring / gongu każdym razem, gdy
to zrobić, jakbyś anulowania umiejętności. Medytować ponownie i należy mieć
punktów umiejętności, wydałeś wcześniej. Można rozdzielić i powtórzyć proces.

Nie gwarantuje że będą działać wesoły A jeśli nie to w google są trainery wesoły

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » GRY- KODY DO GIER » WIEDŻMIN

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Informator Lama / Katalog Grela / Katalog stron / magiaWnecie.dbv.pl-Tutaj zobaczysz Prawdziwą Magie!