HOME » POGADUSZKI » GDZIE NA WAKACJE.. :)

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

gdzie na wakacje.. :)

pablos
28.06.2011 22:22:38

Od: 2010-7-14
mm... wakacje wesoły ostatnio rozglądam się za jakimiś wakacjami i wymarzyły mi się kraje Beneluxu, ot to co znalazłem http://www.darrtell.pl/wycieczki-dla-firm/430-krajebeneluxu wesoły chociaż poważnie myślę też o wakacjach we Włoszech http://www.darrtell.pl/wycieczki-dla-firm/429-urokipolnocnychwloch co byście wybrali? bardzo szczęśliwy

Potworka
30.06.2011 17:29:42

Od: 2010-11-22
Witaj.

Ja bym się zdecydowała na Włoszech.Tak poprostu bez jakiegoś istotnego powodu..jakoś bardziej mnie tam ciągnie wesoły

A ja myślę o Lanzarotte bardzo szczęśliwy Ale dopiero we wrześniu lub pażdzierniku,wypadzik z przyjaciółmi na dwa tygodnie mmm.. Byli tam w tym roku w marcu i tak bardzo im sie spodobało,że ponownie się tam wybierają wesoły

Pozdrawiam.

hotcoconut
23.08.2011 14:53:05

Lokalizacja: Poznań

Od: 2011-8-22

Ja również polecam Włochy, spędziłam tam podróż poślubną, wigilia w Rzymie nie da się z niczym porównać. Grunt, to pojechać w czasie, kiedy nie ma masy turystów. No i ważać na jedzenie, kiedyś zatrułam się w Tajlandii i spędziłam urlop w łózku grając w World of Tanks... to nie było aż tak przyjemne jak planowałam wesoły
_________________

Greta83
18.12.2021 18:56:47

Od: 2021-10-26
Lubię podróżować, wybieram raczej ciepłe kierunki takie jak Hiszpania czy Włochy wesoły Tu i tu jest naprawdę pięknie. Planując podróż za granicę warto pamiętać o ubezpieczeniu turystycznym, w nagłym wypadku będziecie mieć pomoc i zwrot kosztów opieki medycznej wesoły Jeśli szukacie naprawdę dobrego ubezpieczenia to polecam

mibi
30.01.2022 14:34:55

Od: 2022-1-29
No to takie dalekie wakacje wesoły. My zostajemy w Polsce, obecnie sytuacja z wyjazdami i testami jest taka, że odechciało nam się wyjeżdżać, poczekamy też, aż dzieci trochę podrosną. Dlatego na wakacje wybieramy bardziej wyjazdy do ładnego ośrodka na Mazurach, konkretnie do Zalesia Mazury Active Spa. Oni mają szeroki wybór pakietów, jest teraz wiele rodzinnych wyjazdów na wiosnę, na Wielkanoc, itp. Wykupiliśmy już co prawda wyjazd na wakacje latem, ale myślę, że skusimy się także na święta Wielkanocne. Będzie tam wiele zajęć plastycznych, z robieniem koszyczka, jajek, itp. No i ogólnie tradycyjnie będzie ze śniadaniem, ale przy tym odchodzi całe gotowanie i szykowanie na święta w domu wesoły. W tym ośrodku są sale i place zabaw dla dzieci z animatorami, Bajkolandia, Baby i Mini Club, mini zoo, basen, spa, pełno rzeczy do robienia dla całej rodziny razem i oddzielnie.

Hajmdal
19.02.2022 01:10:04

Od: 2022-2-4
Nam bardzo podobał się wyjazd do hotelu w Kluszkowcach w pobliżu Czorsztyna - Pod Wulkanem. Okolica jest tam piękna a hotel jest bardzo przyjemnie urządzony i ma przemiłą obsługę. Sprawdźcie sobie ich pakiety

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

są korzystne cenowo. W marcu planują jeszcze kuligi, zatem o ile nie byliście jeszcze nigdy uczestnikami tej przyjemności to polecam, fantastyczne doświadczenie! wesoły

Aaricia
24.02.2022 00:45:14

Od: 2022-2-23
O ile myślicie o górach to może do Karpacza? To bardzo ciekawa miejscowość, dobrze tam sie bawiliśmy i wypoczęliśmy. Zerknijcie na ten artykuł

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

może pomoże wam w wyborze noclegu.

Retro
19.03.2022 23:57:21

Od: 2022-2-7
Moim zdaniem warto pozwiedzać Polskę. Tyle jest malowniczych miejsc w naszym kraju, o których się nie mówi, a naprawdę są warte odwiedzenia. Na przykład cudowne jest roztocze koło Zamościa i ziemia Chełmska. Jak macie pomysł na trochę inne kierunki, to dam wam link do portalu, w którym znajdziecie fajne atrakcje w Polsce

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

Na nim są artykuły opisujące różne miejsca oraz baza hoteli i restauracji etc. Na jednej stronie więc będziecie w stanie zorganizować całą wycieczkę. Pozdrawiam.

eon
23.03.2022 14:39:32

Od: 2022-2-3
My na wakacje jedziemy nad morze. Nasze dzieci będą w tym czasie na

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

, czyli na obozie windsurfingowym ze Szkołą Zdrowia, on odbędzie się w Jastarni na Helu. Ich oferta jest rozbudowana, mają bardzo dobre ceny, zdecydowanie mogę ich polecić. My też będziemy się z nimi doszkalać, ale już na indywidualnych lekcjach windsurfingu, ceny mają atrakcyjne, a ich instruktorzy znają się na tym, co robią. Nasi znajomi nam ich zarekomendowali.

Retro
28.03.2022 13:47:49

Od: 2022-2-7

Ja w tamtym roku z rodziną byłem Kosakowie na wakacjach. To mała urokliwa miejscowość na Kaszubach. Blisko stąd do Trójmiasta. Są tam piękne klify i bardzo zadbane plaże. Na dodatek to świetna baza wypadowa do wycieczek po pomorzu, bo mają dobre noclegi w fajnych cenach. Zresztą dam wam link do opisu tego miejsca. Na tej stronie też znajdziecie inne inspiracje wycieczkowe jak coś

Pozdrawiam.

zupa89
30.03.2022 20:12:10

Od: 2022-3-29
Morze, a dokładnie Świnoujście okazało się wyborem idealnym. Villa Herkules

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

to z kolei było miejsce, które zapewniło nam nocleg. Na miejscu czekała na nas restauracja, baza zabiegowa, czy nawet atrakcje takie jak rozległa, bałtycka plaża w okolicy. Dokładnie tego potrzebowaliśmy, w pozwoliło to na pełny odpoczynek od trudów związanych z codzienną pracą. Na pewno tu wrócimy!

tokarka
30.03.2022 22:00:37

Posty: 11 #7941921
Od: 2022-3-29
A co powiesz na Gdańsk? Hotel Orle

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

we wspomnianym mieście, gdzie ostatnio sobie wypoczywaliśmy. To, co nas najbardziej zachwyciło to wysoki standard a także smakowita restauracja. Miejsce te posiadało również spa & welness z którego oczywiście skorzystalismy. Taki wyjazd to prawdziwy plaster na trudne dni związane z pracą.

Sarah
17.04.2022 10:00:14

Od: 2022-3-31
My postanowiliśmy zainwestować w używaną przyczepę kempingową, ponieważ mamy zamiar w tym roku wyjechać na objazdowe wakacje po Europie. W ubiegłym roku podczas naszego pierwszego wyjazdu zwiedziliśmy sporą część Mazur i byliśmy bardzo zadowoleni z tych wakacji. W pełni wyposażoną przyczepę kupiliśmy od firmy

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

. Posiadają w swojej ofercie także domki angielskie i holenderskie.

tosia
08.02.2024 22:28:59

Posty: 6 #8152054
Od: 2023-5-27
Mi się podobają takie kierunki jak Egipt, Tunezja, Turcja... Sporo fajnych wycieczek w te destynacje ma biuro podróży Oasis Tours https://oasistours.com.pl/ wesoły A do tego jeszcze można zdecydować się na pakietowanie dynamiczne, więc wtedy jedziesz na ile dni chcesz ,) Warto sobie zerknąć na ich ofertę.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

<< Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>

HOME » POGADUSZKI » GDZIE NA WAKACJE.. :)

Informator Lama / Katalog Grela / Katalog stron / magiaWnecie.dbv.pl-Tutaj zobaczysz Prawdziwą Magie!